Dokumentenserver der Freien Universität Berlin

Objekt-Metadaten

„i think in spanish/ i write in english/ [...] escribo en spanglish”
Stamenković, Nevena

Main title„i think in spanish/ i write in english/ [...] escribo en spanglish”
SubtitleZum didaktischen Potential zweisprachiger Chicano-Poesie im Fremdsprachenunterricht Spanisch der Sekundarstufe II
AuthorStamenković, Nevena
No. of Pages101 S.
Keywordszweisprachige Chicano-Poesie; interkulturelles Lernen; Language Awareness; Mehrsprachigkeit
Classification (DDC)373 Secondary education
370 Education
Documents
pdf-Datei
If your browser can't open the file, please download the file first and then open it
 
FU DepartmentDepartment of Philosophy and HumanitiesCenter for Teachers education
Other affiliation(s)Didaktik der romanischen Sprachen und Literaturen
Year of publication2012
Type of documentBachelor thesis
LanguageGerman
Terms of use/Rights Nutzungsbedingungen
Created at2012-07-12 : 08:04:43
Last changed2012-07-12 : 08:08:43
 
Static URLhttp://edocs.fu-berlin.de/docs/receive/FUDOCS_document_000000013862
Statistics