Objekt-Metadaten

Preisfindung für und Bewertung von Sportsponsorships
Chatrath, Stefan ;  Wengler, Stefan ;  Marketing-Department der Freien Universität Berlin

Main titlePreisfindung für und Bewertung von Sportsponsorships
AuthorChatrath, Stefan
AuthorWengler, Stefan
InstitutionMarketing-Department der Freien Universität Berlin
No. of Pages32 S.
Series Berliner Reihe zum Marketing ; 5
Classification (DDC)330 Economics
Also published in
Documents
pdf-Datei
If your browser can't open the file, please download the file first and then open it
 
FU DepartmentDepartment Business and Economics
Other affiliation(s)Marketing-Department
Year of publication2009
Type of documentBook
LanguageGerman
Terms of use/Rights Nutzungsbedingungen
Created at2009-05-28 : 12:59:17
Last changed2014-01-23 : 04:21:54
 
Static URLhttp://edocs.fu-berlin.de/docs/receive/FUDOCS_document_000000002074
ISBN978-3-932226-09-
Statistics
 

LOADING...