Dokumentenserver der Freien Universität Berlin

Objekt-Metadaten

Kundenbezogene Kommunikationsprozesse in der Vorkaufphase
Saab, Samy ;  Marketing-Department der Freien Universität Berlin

Main titleKundenbezogene Kommunikationsprozesse in der Vorkaufphase
Subtitleeine informationsökonomische Analyse am Beispiel investiver Leistungen
AuthorSaab, Samy
InstitutionMarketing-Department der Freien Universität Berlin
No. of Pages88 S.
Series Berliner Reihe zum Marketing ; 1
Classification (DDC)330 Economics
Also published in
Documents
pdf-Datei
If your browser can't open the file, please download the file first and then open it
 
FU DepartmentDepartment Business and Economics
Other affiliation(s)Marketing-Department
Year of publication2006
Type of documentBook
LanguageGerman
Terms of use/Rights Nutzungsbedingungen
Created at2009-05-27 : 10:09:48
Last changed2014-01-23 : 04:21:53
 
Static URLhttp://edocs.fu-berlin.de/docs/receive/FUDOCS_document_000000002061
ISBN978-3-932226-05-2
Statistics